HomeNieuwsLandelijke CRM-conferentie ‘CRM in crisistijd’

Landelijke CRM-conferentie ‘CRM in crisistijd’

  ‹ terug naar overzicht

Voor de zesde keer organiseert het landelijk platform Zorgen voor Teamwork een
conferentie over CRM. Het thema is: ‘CRM in crisistijd’. Hoe hou je overzicht en situational
awareness in tijden van crisis? Diederik Gommers vertelt over het landelijk perspectief en
Rob Wilting vertelt over het lokale perspectief.


Helpt CRM in crisistijd of is het juist een last als ieder teamlid steeds zijn zegje wil doen? Jasper van Bommel en
Wieke van der Knokke werken op een IC waar CRM niet geïmplementeerd was ten tijde van de ‘eerste golf’, Iwan
Meynaar en Peter Coenen werken op een IC waar CRM wel geïmplementeerd was. Ze gaan in discussie.


Verstoringen zijn altijd vervelend en daarom spreken we elkaar daar ook op aan. Of niet? Annet van Harten heeft
er uitgebreid onderzoek naar gedaan.


Na de lunch zijn er verschillende workshops waar je uit kun kiezen in ‘the CRM department store’.


Het platform Zorgen voor Teamwork is opgericht om te inspireren en leren van elkaar om zo samen te komen tot
beter teamwerk. Dus als je een leuk idee hebt om te pitchen, een workshop wilt geven, een poster wilt
presenteren, een filmpje wilt laten zien of iets wilt bediscussiëren, dan kan dat ook nog!
Stuur je idee vóór 15 oktober naar: i.meynaar@hagaziekenhuis.nl.

Het gedetailleerd programma kan je hier vinden.

Je kan inschrijven via deze link.
De kostprijs voor de conferentie is €75 en is definitief wanneer de factuur voldaan is.

 

DSSH Congres 2021

Kalender

21 april 2021
DSSH Congres

9 november 2019
Zorgen voor teamnetwork

18 maart 2020
DSSH congres